Klachten Regeling
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent over wat ik doe/ gedaan heb. Ik ben ook ‘maar een mens’ en niet perfect, dus ik sta dan ook volledig open voor feedback. Ga hierover alsjeblieft het gesprek aan met mij. Ik doe mijn uiterste best om dit samen met jou op te lossen!
Wil of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar ik ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn hulpverlening te helpen oplossen.
Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wil je advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.
Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.
Dus met hen gaan we er zeker uitkomen.
Eventuele aansprakelijkheid is geldig tot maximaal het gefactureerde bedrag in een kwestie, mocht blijken dat er sprake is van aansprakelijkheid.
Blog
Een persoonlijk verhaal over een ’thuiszitter’
Een persoonlijk verhaal, over mijn dochter. Het is een heel verhaal, klik gerust verder als [...]